FAQ

1. W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00, pod numerem telefonu 724 78 88 60. Pytania proszę kierować na adres mailowy: sklep@zagraniczneDVD.pl. Na maile odpowiadamy często również wieczorami i w weekendy, więc zachęcamy do kontaktu mailowego.

2. Czy muszę zarejestrować się w sklepie, aby dokonać zakupu?

NIE, zakupy w naszym sklepie nie wymagają rejestracji, jednak zarejestrowani klienci mają podgląd do swojego konta, gdzie mogą śledzić status zamówienia, mają pełną historię swoich zamówień, mogą również zmieniać dane teleadresowe, ponawiać płatności internetowe czy korzystać ze specjalnych rabatów.

3. Czy istnieje możliwość negocjacji cen?

Oczywiście, ale tylko przed złożeniem zamówienia. Staramy się mieć konkurencyjne ceny i w miarę możliwości, jak najniższe, ale czasem istnieje możliwość ich negocjacji, szczególnie w przypadku większych zamówień. W takiej sytuacji prosimy o kontakt - przygotujemy indywidualną ofertę.

4. Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

Niestety nie. Zawsze chętnie odpowiemy na Państwa pytania telefonicznie, jednak zamówienia przyjmujemy tylko za pośrednictwem naszego sklepu internetowego lub mailowo pod adresem: sklep@zagraniczneDVD.pl.

Składając zamówienie konieczne jest podanie aktualnych danych do wysyłki: Imię, Nazwisko, Adres, Telefon.

5. Dlaczego termin realizacji zamówienia przy większości produktów jest taki długi?

Zajmujemy się sprzedażą filmów/seriali/koncertów na płytach DVD oraz Blu-ray, a także muzyki na płytach Audio CD i płyt winylowych głównie w wydaniach zagranicznych, które nie są dostępne w polskiej dystrybucji lub ich ceny w Polsce są wysokie. Sprowadzamy płyty głównie z Europy, ale też z USA, Kanady, Japonii, czy Australii.

Nie wszystkie płyty dostępne w sklepie mamy na miejscu, więc muszą one dotrzeć do nas od zagranicznych dystrybutorów, co standardowo trwa od tygodnia do dwóch, a w przypadku dystrybutorów spoza Unii Europejskiej, np. USA, czy Japonii, może się wydłużyć nawet do miesiąca.

Jeżeli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia prosimy o kontakt, czasami jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie szybciej niż dostępność podana w opisie przedmiotu.

Dokładamy wszelkich starań, by zamówienia były realizowane jak najszybciej, zazwyczaj szybciej niż deklarujemy w opisie przedmiotu, jednak na czas realizacji składa się kilka czynników, na które nie zawsze mamy wpływ.

6. Czy po zdjęciu folii ochronnej z zakupionych płyt mogę dokonać zwrotu towaru?

Zgodnie z art. 38 pkt 9 ustawy o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827), prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeśli przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W przypadku sklepu zagraniczneDVD.pl zwrotowi nie podlegają wszystkie nagrania dźwiękowe, wizualne lub audiowizualne sprzedawane na nośnikach DVD/Blu-ray/CD/Winyl, z których folia ochronna została zdjęta.

7. Na jaki rachunek bankowy należy dokonać wpłaty i jakie informacje podać w tytule przelewu?

Wpłaty należy dokonać na konto:

PKO BP Inteligo 50 1020 5558 1111 1854 5880 0081

EL NINO Małgorzata Padewska, Stara Iwiczna, ul. Fabryczna 2A, 05-500 Piaseczno

W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia.

8. Jakie są warunki i koszty dostawy?

Szczegółowe warunki dostawy i jej koszty wraz z procedurą odbioru przesyłki opisane są w zakładce „Dostawa i Płatność” oraz w Regulaminie Sklepu.

9. Czy otrzymam fakturę VAT na zakupione artykuły?

Tak, aby otrzymać fakturę VAT, należy w formularzu zamówienia wybrać fakturę, jako dokument sprzedaży oraz podać do niej dane. Standardowym dokumentem sprzedaży jest paragon z kasy fiskalnej.

10. Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?

Ze względu na fakt, iż nie posiadamy sklepu stacjonarnego, odbiór osobisty umożliwiamy w siedzibie firmy tylko po przedpłacie oraz po uprzednim umówieniu terminu i godziny odbioru (standardowo od poniedziałku do piątku w godzinach 10-15), po potwierdzeniu, że zamówienie jest gotowe do odbioru.

11. Czy istnieje możliwość zakupu filmu/serialu/koncertu/albumu, który nie jest dostępny w sklepie (na zamówienie)?

Jeżeli w naszej ofercie nie ma tytułu, który Państwa interesuje, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, a postaramy się znaleźć to, czego Państwo szukają.

12. Czy zagraniczne wydania filmu/serialu/koncertu można odtworzyć w odtwarzaczu produkowanym na rynek polski?

W ofercie sklepu znajdują się wydania, które są zgodne z obowiązującym standardem oraz regionem w Polsce, czyli Region 2 dla DVD, Region B dla Blu-ray. Oczywiście należy posiadać odpowiedni sprzęt, który umożliwia ich odtwarzanie czyli dla płyt Blu-ray: odtwarzacz Blu-ray; dla płyt Blu-ray 3D: odtwarzacz Blu-ray 3D oraz telewizor 3D i okulary 3D; dla płyt Blu-ray 4K UHD: odtwarzacz Blu-ray 4K, telewizor 4K.

Na życzenie możemy oczywiście sprowadzić płyty w innych wydaniach z innego regionu.

13. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Bez obaw, Państwa dane osobowe są wykorzystywane przez nasz sklep wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Państwa - w celu informowania o nowych produktach i promocjach oferowanych przez nasz sklep.

14. Czy wszystkie oferowane wydania filmów i seriali posiadają polską wersję językową?

Niestety nie. Jest dużo zagranicznych wydań, które mają polskie napisy, lektora, czy dubbing i te, które są dostępne – staramy się mieć w swojej ofercie. Jednak duża część filmów i seriali nie ukazuje się w ogóle z polską wersją językową. Oczywiście wyraźnie zaznaczamy w opisie, jeśli dany film, czy serial nie posiada polskiej wersji językowej. Dla Państwa wygody, skróty do wydań filmów i seriali posiadających polskiego lektora, dubbing lub polskie napisy, zostały umieszczone w głównym menu sklepu (w górnym pasku). W menu bocznym znajdziecie Państwo całą ofertę naszego sklepu, czyli także wydania nie posiadające polskiej wersji językowej. Działa również sortowanie, dzięki któremu można wyszukać wydania z polską wersją językową, a w tytule staramy się zawsze umieszczać skrót /PL/.

15. Czy okładki zagranicznych płyt są w języku angielskim?

Ze względu na to, że oferujemy głównie wydania zagraniczne, okładki nie są w języku polskim. Okładka może być w języku angielskim, ale także w niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim lub innym - informacja o kraju wydania znajduje się w karcie każdego produktu. Czasami okładka danej płyty lub pudełko zestawu, mogą w rzeczywistości różnić się od tych widocznych na zdjęciu - staramy się jednak, aby odpowiadały one tym w rzeczywistości.

16. Czy dane techniczne w opisie produktu są zgodne z rzeczywistością?

Staramy się, aby opis techniczny płyt zgadzał się ze stanem faktycznym. Czasami jednak specyfikacja techniczna może nieznacznie odbiegać od opisu lub wynikać z błędnych danych wydawcy lub rozbieżności pomiędzy opisem na okładce, a płytami i nie zawsze jesteśmy w stanie to wcześniej zweryfikować.

W sklepie zawsze taniej :)

Do każdego zamówienia otrzymacie Państwo 5% rabatu (kod w koszyku "przyjaciele") oraz przesyłkę "Paczką w Ruchu" GRATIS!

 

Istniejemy już 7 lat!

Naszą wiarygodność potwierdzają komentarze:

Kontakt
Zadzwoń: 724 78 88 60 (Pn.-Pt. 9-18)
Napisz:sklep@zagraniczneDVD.pl
Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Wysyłamy
Poczta Polska
Kurier UPS
Paczka w Ruchu
Paczkomaty InPost
Kurier DHL
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.